سوالات متداول
میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟بله با پشتبانی تماس بگیرید 09120455186
چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
بعد از تکمیل سفارش به ایمیل ارسال میگردد
گارانتی کالاها شامل چه مواردی میشود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟
به این دلیل که گارانتی شرکتهای مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکتهای گارانتی کننده تماس بگیرید.
چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟
هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.
بازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش یا بازگشت کالا به چه صورت می باشد؟
وجه پرداخت شده به 2 روش بازگردانده خواهد شد.